Navigace
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Diskuze fóra
Nejnovější diskuze
Cool, I've been look...
Cool + for the post
Hot photo galleries ...
Browse over 500 000 ...
New sexy website is ...
Nejdiskutovanější
Ukončení Scriptu [10]
Odstřelovač [8]
Player/MP [7]
Betatest: Agent #47 [7]
Arma CWA [5]
Shoutbox
Žádný Avatarselmaub11 selmaub11 je offline
- 17.07.22
Sexy pictures each day http://albertson.h
ottanimeporn.moese
xy.com/?jalyn art porn nudes misty girl porn free hard porn xxx free online hinata porn game free indian streaming porn


Žádný AvatarDavidDen DavidDen je offline
- 28.12.18
free trial offer free cialis cialis 30 day free trial <a href=http://cialis
hql.com/#>cialis free offer</a> cialis free trial offer


Žádný AvatarMichaelSeify MichaelSeify je offline
- 28.12.18


Žádný AvatarDavidDen DavidDen je offline
- 28.12.18
free cialis samples free cialis offer free trial cialis voucher <a href=http://cialis
hql.com/#>free cialis trial online</a> cialis free offer


Žádný AvatarDavidDen DavidDen je offline
- 28.12.18
free trial offer free trial of cialis cialis coupons <a href=http://cialis
hql.com/#>free cialis sample</a> coupons for cialis


Musíte být přihlášeni, abyste mohli přidat zprávu.

Last Seen Users
Randyecony 3 weeks
ThomasAcelp52 weeks
keithro386 weeks
KkkzellLumma88 weeks
RickyReada92 weeks
Marinarit95 weeks
selmaub11121 weeks
Donaldtic123 weeks
flossiedm3127 weeks
EnriqueSob155 weeks
Číst diskuzi
NCstudio » Pomocné fórum » Editace Arma 2: CO
 Vytisknout diskuzi
Ukončení Scriptu
RoednyAsh
Zdravím
Potřeboval bych ukončit script ve kterým je smyčka.
Poradíte mi jak ?
Díky
Odvážní Vítězí
 
http://sasbritisharmy.page.tl
Obi_wan_cz
Nevím, jestli to úplně dobře chápu. Vždyť smyčka samotná platí pouze za určitých podmínek.

while {damage player == 0} do {
hintsilent "Příkazy se opakují stále dokola, hráč je naprosto zdravý";
sleep 1;
};

hintsilent "Příkazy se již neopakují, protože hráč již není zdravý";
"We may have lost the war, but we've lost the battle as well."
 
http://obi-wan.blog.cz
RoednyAsh
Mám smyčku opakující se dokola která mi třeba opakuje animaci.A já prostě potřebuji aby se script ukončil ve chvíli kdy já přikážu.Například spínačem který sepnu radiem Alfa.A při aktivaci je POST1=TRUE . což by byla podmínka k ukončení pro exit.Ale jak to tam udělat?(Jinak jsem si to vyřešil jiným způsobem zdlouhavým.)
Upravil/a RoednyAsh dne 11-11-2013 19:38
Odvážní Vítězí
 
http://sasbritisharmy.page.tl
Obi_wan_cz
init.sqf:
post1 = false;

Spínač:
Při aktivaci: post1 = true;

skript.sqF:
while {!(post1)} do {
_unit switchmove _animace;
};


Přidám i skript.sqS, kdyby o to byl zájem:
#loop
_unit switchmove _animace
? post1 : exit
goto "loop"

Opravte mě někdo, kdybych tam něco měl špatně, píšu to v rychlosti.
"We may have lost the war, but we've lost the battle as well."
 
http://obi-wan.blog.cz
RoednyAsh
Takže v SQF to teď ukončí skript po spuštění spínače?Tam nemusí být vypsané exit?Jinak ona ti počká smyčka na to až jednotka provede animaci a pak ji spustí tedy znovu?Já jen že jsem tam přidával čas.
Upravil/a RoednyAsh dne 11-11-2013 21:42
Odvážní Vítězí
 
http://sasbritisharmy.page.tl
Obi_wan_cz
- Skripty sqf se ukončují automaticky, jakmile hra dojde na konec kódu.
- Na ukončení animace samotné je potřeba nechat hru počkat. Čas potřebný pro provedení každé animace se liší a já uváděl jenom příklad, ne fungující skript. Uvedu strukturu a každý si doplní příkazy tak, jak potřebuje.
- Čas nebo alespoň nějakou lhůtu je dobré tam přidat. Opakuju, je to jenom příklad. Měl jsem to tam zdůraznit, uznávám.

- Takže ten skript, co jsem psal dřív, by vypadal nějak takto:
while {!(post1)} do {
//jakékoli příkazy, které jsou potřeba;
};

Problém s animací samotnou není problémem skriptu. Proces spustit animaci a počkat na její dokončení je o příkazech, ne o struktuře skriptu.

Asi nejlíp by fungovalo čekat na změnu v animaci. Už jsem to v jedné misi měl, tak to sem zkopíruju. Je to šikovnější než časová prodleva, která je nepřesná.

_unit = _this select 0;
_animace = _this select 1;

while{!(post1)}do{
_unit switchmove _animace;
waitUntil{animationState _unit != _animace};
};
"We may have lost the war, but we've lost the battle as well."
 
http://obi-wan.blog.cz
RoednyAsh
Buďto to píšu špatně nebo je chyba jinde. Jednotka pohyb nevykonává.

Takhle má vypadat ten script?

s1 = _this select 0;
"zevl1_c0start" = _this select 1;

while{!(post1)}do{
s1 switchmove "zevl1_c0start";
waitUntil{animationState s1 != "zevl1_c0start"};
};
Odvážní Vítězí
 
http://sasbritisharmy.page.tl
Obi_wan_cz
skript.sqf:
_unit = _this select 0;
_animace = _this select 1;

while{!(post1)}do{
_unit switchmove _animace;
waitUntil{animationState _unit != _animace};
};

(skript zůstává stejný)

spínač (nebo jiný skript):
Při aktivaci:
spustitskript = [s1,"zevl1_c0start"] execVM "skript.sqf";

(proměnné jsou dané při spuštění skriptu, tzv. parametry)

O parametrech mám v plánu psát na blogu, jakmile budu mít o něco méně další práce. Tak se tam můžeš někdy mrknout, nejčastěji přidávám nové články o víkendech.

Funguje? Mělo by..
"We may have lost the war, but we've lost the battle as well."
 
http://obi-wan.blog.cz
RoednyAsh
Nefunguje jednotka nevykonává animaci.Ty jsi to zkoušel u sebe ?
Odvážní Vítězí
 
http://sasbritisharmy.page.tl
Obi_wan_cz
Postup funguje a vytáhl jsem ho z jedné ze dvou misí, kde jsem jej použil. Asi jsem to nepopsal konkrétně - krok po kroku - úplně přesně, myslel jsem, že si to všechno případně poupravuješ podle své libosti. Ale to nevadí, vždyť co já bych pro ostatní neudělal, nahrál jsem na youtube video s celým procesem tvorby. Takže si to můžeš překontrolovat, jak co jde po sobě a co všechno je potřeba přidat. Doporučuju pustit na celou obrazovku.
YouTube Video



Ve videu jsem navíc ještě přidal spínač Rádio Alfa, který měl v aktivaci post1 = true, abych ukázal, že se dá animace i vypnout dle libosti, čímž jsem se jaksi chtěl vrátit k původnímu dotazu, jak vybruslit z neustále se opakující smyčky.
Kdyby snad byly ještě další otázky, tak sem s nimi.
"We may have lost the war, but we've lost the battle as well."
 
http://obi-wan.blog.cz
RoednyAsh
A jsme doma!Mrkám na tebe už vím na co jsem zapomněl.Tak už vím jak na to.Moc díky za pomoc.Jinak kdybych potřeboval třeba tři animace opakující se za sebou.Tak postup je tedy podobný?Nebo bych to měl ještě jináč upravit?
Odvážní Vítězí
 
http://sasbritisharmy.page.tl
Přejít na fórum: