Sexy pictures each day
http://albertson.h ottanimeporn.moese xy.com/?jalyn
art porn nudes misty girl porn free hard porn xxx free online hinata porn game free indian streaming porn
Mám smyčku opakující se dokola která mi třeba opakuje animaci.A já prostě potřebuji aby se script ukončil ve chvíli kdy já přikážu.Například spínačem který sepnu radiem Alfa.A při aktivaci je POST1=TRUE . což by byla podmínka k ukončení pro exit.Ale jak to tam udělat?(Jinak jsem si to vyřešil jiným způsobem zdlouhavým.)
Upravil/a RoednyAsh dne 11-11-2013 19:38
Takže v SQF to teď ukončí skript po spuštění spínače?Tam nemusí být vypsané exit?Jinak ona ti počká smyčka na to až jednotka provede animaci a pak ji spustí tedy znovu?Já jen že jsem tam přidával čas.
Upravil/a RoednyAsh dne 11-11-2013 21:42
- Skripty sqf se ukončují automaticky, jakmile hra dojde na konec kódu.
- Na ukončení animace samotné je potřeba nechat hru počkat. Čas potřebný pro provedení každé animace se liší a já uváděl jenom příklad, ne fungující skript. Uvedu strukturu a každý si doplní příkazy tak, jak potřebuje.
- Čas nebo alespoň nějakou lhůtu je dobré tam přidat. Opakuju, je to jenom příklad. Měl jsem to tam zdůraznit, uznávám.
- Takže ten skript, co jsem psal dřív, by vypadal nějak takto:
while {!(post1)} do { //jakékoli příkazy, které jsou potřeba;
};
Problém s animací samotnou není problémem skriptu. Proces spustit animaci a počkat na její dokončení je o příkazech, ne o struktuře skriptu.
Asi nejlíp by fungovalo čekat na změnu v animaci. Už jsem to v jedné misi měl, tak to sem zkopíruju. Je to šikovnější než časová prodleva, která je nepřesná.
spínač (nebo jiný skript):
Při aktivaci:
spustitskript = [s1,"zevl1_c0start"] execVM "skript.sqf";
(proměnné jsou dané při spuštění skriptu, tzv. parametry)
O parametrech mám v plánu psát na blogu, jakmile budu mít o něco méně další práce. Tak se tam můžeš někdy mrknout, nejčastěji přidávám nové články o víkendech.
Funguje? Mělo by..
"We may have lost the war, but we've lost the battle as well."
Postup funguje a vytáhl jsem ho z jedné ze dvou misí, kde jsem jej použil. Asi jsem to nepopsal konkrétně - krok po kroku - úplně přesně, myslel jsem, že si to všechno případně poupravuješ podle své libosti. Ale to nevadí, vždyť co já bych pro ostatní neudělal, nahrál jsem na youtube video s celým procesem tvorby. Takže si to můžeš překontrolovat, jak co jde po sobě a co všechno je potřeba přidat. Doporučuju pustit na celou obrazovku. YouTube Video
Ve videu jsem navíc ještě přidal spínač Rádio Alfa, který měl v aktivaci post1 = true, abych ukázal, že se dá animace i vypnout dle libosti, čímž jsem se jaksi chtěl vrátit k původnímu dotazu, jak vybruslit z neustále se opakující smyčky.
Kdyby snad byly ještě další otázky, tak sem s nimi.
"We may have lost the war, but we've lost the battle as well."
A jsme doma! už vím na co jsem zapomněl.Tak už vím jak na to.Moc díky za pomoc.Jinak kdybych potřeboval třeba tři animace opakující se za sebou.Tak postup je tedy podobný?Nebo bych to měl ještě jináč upravit?