Player/MP
|
RoednyAsh |
Přidané 10-09-2013 20:17
|
Kapitán
Příspěvek: 26
Založený: 27.08.13
|
Zdravím
Potřeboval bych poradit se spouštěním akcí jen pro daného hráče v MP misích.
Například vytvořím spínač k autu kde bude akce vylézt na auto.
A já bych potřeboval když použiji název Player aby animace běžela mě a ne i ostatním hráčům.Samozřejmě dalo by se pojmenovat všechny hratelné postavy a vytvořit pro každého script.To je ale zdlouhavé.
Věřím že je lepší řešení.
Poraďte mi prosím.
Díky
Odvážní Vítězí
|
|
|
|
antiVIRUS |
Přidané 11-09-2013 15:21
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 23
Založený: 26.07.13
|
Zdravím,
Tenhle problém jsem řešil poměrně nedávno, takže hned ti odpovím.
Dáš spínač který spouští BLUFOR např., dáš opakovat a do aktivace vložíš tenhle příkaz
{_x příkaz} forEach thislist;
Nic na něm už neměň, krom příkazu, když chceš přehrát tedy nějakou akci, tak dáš {_x action ["eject", auto] } forEach thislist;
Tohle by mělo být to co hledáš.
|
|
|
|
RoednyAsh |
Přidané 11-09-2013 15:56
|
Kapitán
Příspěvek: 26
Založený: 27.08.13
|
A mohu to použít takhle?
Podmínka:Player distance zidle1 <2
Při Aktivaci:{_x addAction ["Osvoboď", "vysvo.sqf"] } forEach thislist;
Při deaktivaci:-To už nevím jednotka removeaction index mi nebude asi stačit. Poněvač nemám název akce.Stačí mi poradit jak bych to mohl ještě upravit a pak už k tomu nějako dojdu.
Odvážní Vítězí
|
|
|
|
antiVIRUS |
Přidané 11-09-2013 18:23
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 23
Založený: 26.07.13
|
No to jsem nezkoušel zatím, zkus, pokud nepůjde, napiš, něco vymyslíme
|
|
|
|
Qinetix |
Přidané 10-10-2013 07:18
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 6
Založený: 10.10.13
|
Příkaz addaction funguje v MP jen u hráče, který ho vyvolal. To samé se týká objektu, pomocí něhož je tento příkaz vyvolán. Takže by se proměnná player ve skriptu neměla vztahovat na ostatní hráče.
Co se týče proměnných, jsou zde tři pevně stanovené.
_this select 0 - objekt, na němž je vyvolána akce
_this select 1 - jednotka, která tuto akci spustila
_this select 2 - ID akce (poslouží pak například pro odstranění z akčního menu)
|
|
|
|
RoednyAsh |
Přidané 22-10-2013 17:32
|
Kapitán
Příspěvek: 26
Založený: 27.08.13
|
Takže příkaz addaction se vytvoří jen pro hráče který jej vyvolal chápu to správně jo ?
Odvážní Vítězí
|
|
|
|
Qinetix |
Přidané 23-10-2013 07:28
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 6
Založený: 10.10.13
|
Pokud ve skriptu vyvolaném příkazem addaction použiješ proměnnou player, bude se vztahovat jen na hráče, který ten skript vyvolal.
Jednou jsem i narazil na menší problém, kdy jsem si respawnul vozidlo pomocí addaction a zároveň jsem mu ve skriptu odstranil zbraně a munici. Jenomže ostatní hráči si z toho vozidla mohli zbraň či nějaký ten zásobník sebrat a já v něm nic neviděl.
|
|
|
|
RoednyAsh |
Přidané 23-10-2013 18:14
|
Kapitán
Příspěvek: 26
Založený: 27.08.13
|
Tak to je fajn.Aspoň si to nemusím zbytečně komplikovat.
Díky
Odvážní Vítězí
|
|
|